GRUPUL PENTRU ROMÂNIA. Comunicatul Nr. 32

Despre proiectul de lege care permite trupelor străine de pe teritoriul statului roman să intervină împotriva populației civile, pe timp de pace

22:05, 5 noiembrie 2024 | | 560 vizualizări | Nu există niciun comentariu
Distribuie

Un act normativ trădător și criminal al Ministerului Apărării Naționale!

Grupul pentru România solicită retragerea imediată a proiectului de Lege privind desfășurarea pe timp de pace a misiunilor și operațiunilor militare pe teritoriul statului român, act normativ criminal care are drept inițiator Ministerul Apărării Naționale, un bastion ce pare că trebuie compromis total în conștiința actuală, precum și în cea viitoare a poporului român.

Această propunere legislativă vine să adauge României alte vulnerabilități la cele deja existente, aducând țara tot mai aproape de posibilitatea implicării într-un conflict armat care nu-i aparține. Politica de trădare este practicată până la cele mai înalte funcții în stat.

Sub justificarea derulării unor parteneriate și operațiuni militare, România este de mai mulți ani un stat aflat sub ocupație militară străină, îngenuncheată și abandonată de  către toți decidenții aflați la conducerea țării, decidenți care uneori din prostie și neștiință, dar cel mai adesea mânați de interese personale, obscure și ascunse, folosesc astăzi acest proiect pentru legiferarea actului de trădare pe care-l săvârșesc de atâta vreme.

Pretextul invocat pentru desfășurarea unor misiuni și operațiuni militare pe teritoriul statului român, în afara existenței unei stări de urgență, asediu, mobilizare și, deci, a unei stări de război ,,se realizează în cazul iminenței sau existenței unor acțiuni, fapte sau stări de fapt, capacități, intenții ori planuri ce pot afecta valorile, interesele și obiectivele de securitate naționale și/sau sunt de natură să pună în pericol direct sau indirect securitatea națională”… Fiecare dintre ipotezele enunțate mai sus pot deveni oricând, fără nicio altă justificare, mobilul declanșator al unei conflagrații care să aibă ca spațiu de desfășurare România.

Exemplificarea termenilor și a expresiilor de la art. 3 din proiect reprezintă o gravă ingerință a unor forțe militare străine în treburile interne și de securitate ale României al cărui teritoriu își va pierde legal componenta de suveranitate națională și de independență.

Definirea sintagmei ,,transferul de autoritate” reprezintă o încununare normativă a planului diabolic de aservire a României, care va putea fi ocupată oficial chiar și ,, pe o durată determinată, durată ce se poate întinde poate chiar și decenii, de către forțele aliate sau autoritățile militare aparținând unor state străine implicate într-o așa-zisă coaliție.  Structurile Armatei României au capitulat deja, fără nicio opoziție, în fața ocupanților cărora le predau, în baza acestui proiect de act normativ totul, viața și demnitatea unui popor. Nu ne mai rămâne nimic, suntem deja îngropați de vii!

Transferul de autoritate reprezintă drumul fără întoarcere al României spre un statut  cunoscut, dar pe care astăzi l-au confirmat deschis ca fiind unul de colonie. Prevederea din art. 118 alin.1 din Constituție, care vorbește despre faptul că ,,Armata este subordonată exclusiv voinței poporului pentru garantarea suveranității, a independenței și a unității statului, a integrității teritoriale a țării și a democrației constituționale, este subminată de acest proiect de lege odios.

Argumentarea existentă în nota de fundamentare a proiectului, formulată în sensul că  ,,prin desfășurarea unor operații naționale sau internaționale  pe teritoriul statului român se instituie un răspuns gradual, proporțional și preventiv de apărareîn cazul unei agresiuni armate împotriva unui stat vecinocupării prin mijloace militare a acestuia sau a unor părți de teritoriu, instituirii de blocade sau a oricăror acțiuni care vin în contradicție cu Carta Organizației Națiunilor Unite și cu dreptul internațional”, reprezintă motivul și posibilitatea, dar mai ales probabilitatea evidentei implicări a  României în războiul declanșat între Ucraina și Federația Rusă.

Statul vecin ,,agresat despre care se face vorbire nu este altul decât Ucraina, stat pentru care, în numele unui Acord de securitate asumat iresponsabil ,,pe persoană fizică”, la data de 11 iulie 2024, la Washington, de cel mai mare trădător al neamului – actualul președinte al țării – Klaus Werner Iohannis, poporul român este gata să fie sacrificat.

Deși actualul proiect menționează că vizează desfășurarea unor misiuni și operațiuni militare pe teritoriul statului român pe timp de pace, în realitate acesta reprezintă pretextul declanșării unui conflict armat concret. Astfel, art. 4 din această mascaradă legislativă dă puteri sporite Președintelui României în domeniul apărării naționale, în absența unei aprobări și, astfel, al unui control exercitat, în cel mai scurt timp de către Parlament, așa cum dispun prevederile art. 92 din Constituție. Propunerea Consiliului Suprem de Apărare a Țării (CSAT) care va sta la baza inițierii operațiunilor militare pe teritoriul statului român (deși proiectul de lege vorbește în elaborarea lui numai despre nevoia adoptării unor măsuri pe timp de pace), vine, în realitate, tot de la președintele Republicii, care îndeplinește și funcția de președinte al CSAT.

Mai mult decât atât, instalarea unei stări de teroare și a unui control statal cu fundament de dictatură, abuziv și de forță este vizibil, inclusiv asupra populației civile, întrucât, prin art. 6 alin.1,  se statuează că: ,,Pe durata participării la misiuni și operații militare pe teritoriul statului român, pentru îndeplinirea misiunilor încredințate, personalul Armatei Române poate face uz de armamentul, munițiile și dispozitivele militare din dotare, în conformitate cu legislația României și  cu regulile de angajare autorizate. Cine va fi acest ,,personal”, cât de departe și de adânc se vor răsfrânge puterile lui, cu siguranță vom  afla și, prin urmare, vom descoperi, în cel mai scurt timp.

Inițiatorii legii, vorbind despre aplicarea dispozițiilor legale pe care le-au propus, amintesc aproape sfidător despre nevoia de protecție a mediului, ariilor protejate, habitatelor naturale, florei, a faunei sălbatice și a rezervațiilor naturale (art. 8), fără a aduce aminte în niciun fel despre valoarea, dar mai ales importanța vieții oamenilor.

Trădătorii neamului aflați deja în misiune își duc mai departe nestingheriți planul de asuprire și de înfrângere a României, așa cum s-au angajat în fața ocultelor mondiale pe care le slujesc de atâta vreme. Poporul tace încă și aproape că nu poate crede, dar mai ales nu poate accepta, că asupra lui se va abate, în curând, o mare nenorocire.

,,Marii oameni de stat” nu mai sunt demult ai României! Nu au fost niciodată în ultimii 35 de ani, iar trădarea lor aduce cu ea un miros aspru de moarte. Vor să facă din țară un alt cimitir, fiindcă suferința poporului este moneda de schimb pentru prosperitatea și mărirea lor. Aceste personaje l-au alungat pe Dumnezeu din inima lor. Nu au credință și nici dragoste de țară, iar jurămintele depuse, eventual la momentele de învestire pe funcții, au fost imediat uitate.

Români, nu lăsați acest proiect normativ care va deveni imediat o ciumă națională să vă ucidă viitorul! Nu-i lăsați pe trădători să vă sacrifice! Luați atitudine!

GRUPUL PENTRU ROMÂNIA

5 noiembrie 2024

 

Facebook Comments
Navighează dupa cuvinte-cheie: , , , , ,