.
Analizând evenimentele politice din România, campania electorală și desfășurarea alegerilor pentru funcția de președinte al României, Grupul pentru România a ajuns la următoarele concluzii:
Alegerile desfășurate în luna mai 2025 au fost unele ilegale, menite să înlocuiască alegerile din noiembrie-decembrie 2024, care au fost anulate de asemenea ilegal, respectiv prin încălcarea Constituției și altor legi ale țării de către CSAT, Curtea Constituțională și Biroul Electoral Central.
Diriguitorii României în frunte cu președintele Klaus Werner Johannis, cu președintele interimar aflat ilegal în funcție, Ilie Bolojan, și cu guvernul României, numit de un președinte rămas ilegal în funcție după expirarea mandatului său, au călcat în picioare normele democratice, au abuzat de putere și s-au pus în slujba forțelor colonialiste externe – respectiv administrația democrată a SUA, Comisia Europeană și Franța – pentru a menține puterea și controlul acestora asupra României și pentru a continua jaful și distrugerea țării și a românismului, proces care durează neîntrerupt din 22 decembrie 1989 și până astăzi.
La ilegalitatea anulării alegerilor pentru funcția de președinte al României din 24 noiembrie-6 decembrie 2024, a interzicerii participării în alegeri a patru candidați și a ilegalității alegerilor din 4-18 mai 2025, s-au adăugat alte fapte ilegale și imorale cum au fost:
-
imixtiunea unor factori externi în alegerile din România;
-
manipularea colosală printr-o propagandă mincinoasă și agresivă împotriva mișcării patriotice național-suveraniste a românilor din România și a celor aflați la muncă în Occident;
-
finanțarea de către Guvernul României a manipulării prin acuzații mincinoase, care nu au putut fi dovedite până la momentul validării unui nou președinte: implicarea Rusiei în alegeri, o imaginară dorință a mișcării patriotice naționalist-suveraniste de a scoate România din UE și din NATO și altele;
-
afirmațiile mincinoase coordonate ale secretarului Departamentului de Stat al guvernului democrat al SUA, ale președintelui Franței și ale unor reprezentanți ai Comisiei Europene potrivit cărora mișcarea patriotică naționalist-suveranistă din România ar avea legături ascunse cu Federația Rusă;
-
afirmațiile mincinoase ale președintelui rămas ilegal în funcție după expirarea mandatului, Klaus Werner Johannis (o persoană dovedit profund coruptă) că implicarea Federației Ruse ar fi condus la victoria în alegerile anulate a candidatului mișcării naționalist-suveraniste din România;
-
rapoartele mincinoase ale unora dintre serviciile secrete românești care au formulat concluzii lipsite de probatoriu, menite să determine Curtea Constituțională și Biroul Electoral Central să anuleze alegerile și să interzică unor persoane să candideze, astfel încât poporului să i se dea voie să voteze doar candidații acceptați de putere, nu și să-i aleagă pe cei pe care și-i dorește la conducerea României;
-
acțiunile de poliție politică represivă îndreptate împotriva unor colaboratori ai candidaților mișcării patriotice naționalist-suveraniste, inclusiv arestări, descinderi, percheziții – toate nejustificate;
-
existența pe listele electorale a unui mare număr de poziții fictive/a unor persoane decedate și refuzul repetat al Autorității Electorale Permanente de a elabora liste reale de alegători, în ciuda solicitărilor din partea opiniei publice. Ca urmare, au fost folosite aceste poziții fictive în favoarea candidatului susținut de puterile colonialiste, fapt constatat de numeroși electori în cursul procesului electoral. De remarcat că la recensământul din anul 2022 ni s-a comunicat oficial că populația României este de aprox. 19 milioane de locuitori, însă pe listele electorale figurează aprox. 18,9 milioane de cetățeni cu drept de vot, fapt cu totul neverosimil. Pe de altă parte, INS precizase anterior că în România populația între 0 și 18 ani este de 3,5 milioane de locuitori. Iată deci că un calcul simplu evidențiază că pe listele electorale sunt aprox. 3,4 milioane de poziții fictive(!), ceea ce reprezintă o mare ilegalitate existentă în procesul electoral;
-
implicarea STS în alegeri a fost mereu contestată de opinia publică, totuși menținută de sistemul politic colonialist;
-
întreruperea semnalului GSM de la stația de pe Vârful „Omul” în timpul procesului electoral a făcut imposibilă controlarea corectitudinii înregistrărilor voturilor;
-
efectuarea numărării voturilor în doar 3 ore a fost dovedită ca nefiind posibilă;
-
a fost eliminată funcția tabletelor STS prin care persoanele care au votat și care fuseseră deja introduse în sistemul informatic nu mai puteau vota a doua oară, fiind blocate de soft. Așa se face că o persoană a putut vota de mai multe ori, pe diferite liste suplimentare;
-
a existat un număr extrem de mare de votanți pe listele suplimentare, respectiv 26% din totalul de votanți(!);
-
au existat numeroase cazuri dovedite de votanți plătiți/mituiți și duși cu autobuzele ca să îl voteze pe candidatul sistemului pe liste suplimentare;
-
au fost utilizate buletine de vot tipărite ad-hoc și care nu au mai fost înseriate oficial;
-
prin aplicația NAPS2 a fost efectuat un transfer semnificativ de voturi de la candidatul suveranist la cel al colonialiștilor;
-
Banca Națională a României a influențat alegerile prin devalorizarea artificială a monedei naționale, care a speriat o mare parte a poporului și i-a determinat pe unii români naivi să voteze cu candidatul colonialiștilor străini, cu speranța că devalorizarea leului se va opri;
-
implicarea companiilor străine și a unora românești în influențarea electoratului de a-l susține pe candidatul colonialiștilor, prin amenințarea că dacă acesta nu va câștiga, companiile vor pleca din țară sau își vor opri activitatea;
-
implicarea unor diplomați și foști diplomați străini în influențarea alegerilor din România, acțiune imorală și care încalcă deontologia diplomatică; prin aceste acțiuni ale unor diplomați, au fost încălcate principiile care guvernează relațiile reciproce dintre state, așa cum au fost ele statuate prin Actul Final al Conferinței pentru Securitate și Cooperare în Europa, elaborat la Helsinki la data de 1 August 1975. Este vorba în special de principiul neamestecului în treburile interne ale altui stat, principiu menționat și în Carta ONU. Nerespectarea de către unii diplomați străini a acestui principiu reprezintă o încălcare gravă a suveranității României față de care conducătorii politici ai României nu au luat atitudine.
Grupul pentru România a constatat din nou că serviciile secrete românești, cele care dețin controlul efectiv asupra puterii în țara noastră, nu au acționat în favoarea mișcării patriotice naționalist-suveraniste românești, și nici nu s-au poziționat neutru, ci au slujit interesele și candidatul puterilor colonialiste distrugătoare ale României și pe slugile lor din România.
În același timp, poziționându-se cât mai obiectiv posibil, Grupul pentru România a luat în discuție și activitatea candidaților mișcării patriotice naționalist-suveraniste din România și a susținătorilor acestora. Legat de acest aspect, GpR a constatat că:
-
În rândul mișcării patriotice naționalist-suveraniste s-au infiltrat persoane care pe parcursul întregului an electoral 2024-2025 i-au subminat sistematic pe principalii doi candidați ai mișcării, acționând astfel în direcția eforturilor regimului politic iudeo-euro-atlantic și a serviciilor secrete românești aservite lui, care urmăresc distrugerea mișcării patriotice românești. Această acțiune a lor s-a prelungit și în perioada în care, după primul tur anulat (din 24 noiembrie) și după primul tur din 4 mai 2025, candidații rămași în cursă ai mișcării patriotice naționalist-suveraniste românești au fost unica soluție a mișcării patriotice. GpR îi va reține pe acești infiltrați în conștiința proprie și pentru memoria istoriei ca fiind niște trădători. GpR îndeamnă susținătorii mișcării patriotice naționalist-suveraniste să nu ia în seamă faptul că unii dintre infiltrații în mișcare au fost prezentați opiniei publice ca fiind persecutați de poliția sistemului (s-au simulat arestări, s-au plimbat la vedere oameni cu mașinile Poliției, s-au impus controale judiciare, etc). Prin aceste acțiuni s-a urmărit validarea lor în rândul mișcării patriotice, pentru a li se da credibilitate în acțiunile lor de a submina candidații cu șanse ai mișcării patriotice.
-
Candidații mișcării patriotice naționalist-suveraniste au făcut unele erori în cursul campaniilor electorale din noiembrie-decembrie 2024 și din aprilie-mai 2025, erori care au avut urmări negative și au influențat mult anularea alegerilor și interzicerea de candidaturi. Astfel au fost amenințările cu „ani mulți de închisoare” pentru judecătorii CCR, pentru generali importanți din comanda serviciilor secrete și pentru conducătorii politici vinovați de fapte reprobabile, ceea ce i-a speriat pe toți și i-a mobilizat în luarea deciziilor de a da o lovitură de stat și de a anula alegerile. De asemenea, amenințările împotriva sistemului bancar internațional (că 80% dintre băncile de pe teritoriul României vor fi ale statului român) și afirmația că liderii evrei ai lumii globaliste occidentale, Rotschild și Rockefeller, reprezintă „capul șarpelui”, au determinat mobilizarea sistemului bancar internațional împotriva candidaților patrioți. Amenințarea că toate resursele naturale ale țării vor fi preluate de statul român și valorificate de stat în folosul poporului român, a speriat toate companiile care exploatează uriașe bogății românești contra unor redevențe simbolice și care exportă profituri colosale. Afirmația că majoritatea privatizărilor din România s-au făcut cu încălcarea legii și a caietelor de sarcini și vor trebui anulate a speriat companiile multinaționale care au beneficiat de aceste privatizări frauduloase și s-au implicat în susținerea anulării alegerilor, în interzicerea candidaturilor și în influențarea angajaților lor în a-l susține pe candidatul colonialiștilor. Amenințarea că UDMR, organizație culturală care funcționează abuziv ca partid politic și care este o anexă a SRI, „va fi reevaluat”, a speriat ungurii din România și i-a determinat să voteze cu candidatul agenturii franceze din România, în ciuda faptului că prim-ministrul Ungariei, care este mult admirat de ungurii de pretutindeni, le-a cerut să îl sprijine pe candidatul mișcării suveraniste. Afirmația că tot pământul țării trebuie să fie al poporului român i-a speriat pe proprietarii și arendașii a 40% din pământul arabil al țării, care este în mâna străinilor, și pe angajații români ai acestora. Afirmația că statelor străine nu li se va mai permite să se amestece în treburile interne ale României, a determinat o și mai mare implicare a acestor state occidentale împotriva mișcării naționale a poporului român. Afirmația că jocurile de noroc vor fi desființate l-a afectat direct pe principalul acționar de jocuri de noroc din România, fratele președintei Comisiei Europene. Afirmația că „ajutorul României pentru Ucraina va fi zero” a determinat major forțele globaliste internaționale implicate în război, profitoare ale războiului din Ucraina, să influențeze deciziile de anulare și apoi de falsificare a alegerilor în folosul candidatului colonialiștilor. Între primul tur din 4 mai 2025 și turul al doilea, din 18 mai 2025, candidatul suveranist a lansat atacuri la adresa candidatului din turul I, Victor Ponta, care avea susținerea a 13% din electorat, îndepărtându-i astfel pe o mare parte dintre aceștia. De asemenea, afirmația că nu se va mai acționa pentru recuperarea teritoriilor românești din componența Ucrainei, a fost dezamăgitoare.
Grupul pentru România consideră că majoritatea afirmațiilor făcute de candidații patrioți sunt adevărate și reprezintă proiecte de țară valoroase, dar devoalarea lor înainte de alegeri a adus mari prejudicii în ansamblul evenimentelor și fenomenelor din anul electoral 2024-2025 și a contribuit la blocarea accesului la putere al candidaților patrioți. Acest fapt se datorează lipsei de democrație din România, ca și din multe alte state cu regim iudeo-globalist ale UE, fapt care a permis săvârșirea unor abuzuri electorale colosale.
Grupul pentru România a constatat cu surprindere că la formularea contestării alegerilor, nu s-a solicitat de către candidatul mișcării patriotice renumărarea voturilor exprimate, care, în modul cel mai probabil, au fost mult fraudate. Acest fapt a mărit neîncrederea electoratului suveranist în propriul candidat.
Grupul pentru România nu se poate pronunța în acest moment asupra suspiciunilor care s-au formulat în spațiul public, potrivit cărora candidații mișcării patriotice naționalist-suveraniste ar fi trădat și ar fi făcut cu intenție erori de comunicare, pentru a sprijini acțiunile regimului politic aflat la putere, împotriva poporului român.
Grupul pentru România consideră că practic noul președinte al României a fost impus prin acțiuni de fraudă, subversive și destabilizatoare. Este o numire abuzivă, care nu are legătură cu aspirațiile democratice ale poporului român.
Grupul pentru România consideră că regimul politic iudeo-gloabalist s-a compromis și mai tare și România nu se va putea așeza din mers într-un cadru democratic, prin reformele superficiale propuse de unii membri ai clasei politice, întrucât actualii conducători și susținătorii lor din clasa politică nu au credibilitate și nu se pot reabilita în fața majorității poporului român, indiferent de ce vor promite și vor încerca să facă. România se va putea vindeca de rănile adânci și fierbinți suferite doar printr-o resetare a regimului politic, începând cu serviciile secrete și justiția aservită lor și continuând cu partidele politice care au guvernat țara în perioada 1989-2025.
Grupul pentru România a constatat că o mare parte a poporului român și-a pus speranța în sprijinul pentru democrație din partea Guvernului SUA. Speranța românilor în sprijinul american are rădăcini adânci în istoria contemporană a țării, ea declanșându-se încă de la sfârșitul celui de Al Doilea Război Mondial, când expresia „Vin americanii!” era pe multe buze ale românilor. Speranța din anii 2024-2025 a românilor în sprijinul SUA a avut la bază Parteneriatul Strategic SUA-România, care prevedea angajamentul SUA de a apăra securitatea României, democrația din România și drepturile și libertățile cetățenești ale poporului român.
Încă de după februarie 1992, Statele Unite și NATO ne-au cerut și ne-au condiționat pentru a deveni parteneri să instituim democrația și să dăm poporului român drepturi și libertăți cetățenești largi. Cu ocazia alegerilor din anii 2024-2025, prin implicarea în anularea alegerilor și prin acceptarea tuturor abuzurilor care s-au comis în procesul electoral, SUA a încălcat total Parteneriatul Strategic. Din acest punct de vedere, GpR consideră că SUA a trădat încă o dată poporul român.
GpR consideră că Parteneriatul Strategic SUA-România nu mai este în funcțiune. În același timp, anunțul Guvernului SUA privitor la retragerea de militari, oprirea investiției de la Baza Militară de la Mihail Kogălniceanu, anularea ridicării vizelor de călătorie în SUA pentru cetățenii români și vânzarea către un fond de investiții din Turcia a Companiei „Ford”, cea mai mare companie americană din România, denotă dezinteresul SUA față de România.
În consecință, GpR consideră că poporul român nu mai are nimic de așteptat de la Guvernul SUA, indiferent de culoarea politică a acestuia și indiferent de declarațiile politice care nu au acoperire faptică.
Grupul pentru România va rămâne fidel aspirațiilor României profunde și poporului român, în special etniei române, cea mai afectată etnie din România de către regimul colonial impus după 22 decembrie 1989.
Grupul pentru România
28 mai 2025
Comentează